Algemene voorwaarden

Bestelinformatie

Maak een selectie van de schoenen die u wilt bekijken. Hiervoor kunt u het ´topmenu´ aan de bovenzijde van de website gebruiken. Nadat u uw maat selectie heeft gemaakt kunt u uw getoonde product in ´winkelmandje´ zetten en kiezen uit bestellen of verder winkelen. Als u op de functie bestellen drukt zult u uw gegevens in moeten vullen alvorens u kunt verdergaan met afrekenen. Als u wilt bewaren wij uw gegevens en ontvangt u een inlognaam en wachtwoord later opnieuw te gebruiken.

Status van de bestelling

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van de bestelde artikelen. Als de betaling heeft plaatsgevonden ontvangt u van ons mail wanneer dat heeft plaatsgevonden en zal de bestelling worden verwerkt.

Bestelling wijzigen

Tijdens het bestelproces kunt u altijd producten verwijderen of toevoegen. Is de order geplaatst, dan kunt u geen wijzigingen meer door voeren.  Indien de order is geplaatst en u ontdekt dat u niet de juiste schoen of maat heeft besteld kunt u altijd contact met ons opnemen via webwinkel@wilmo.nl of via WhatsAPP: 06 131 42 726 zodat we handmatig de bestelling kunnen aanpassen.

Reservering annuleren

Als u hebt gekozen voor "Reserveren", kunt u uw bestelling niet meer annuleren. De schoenen zullen dan automatisch naar 2 werkdagen weer op de webwinkel verschijnen. Als u in de mogelijkheid bent contact op te nemen als het niet gaat lukken om de schoenen op te halen. vragen wij u via Webwinkel@wilmo.nl of via WhatsAPP 06 131 42 726 te laten weten dat u de schoenen niet meer wenst op te halen. 

Verzending en levering

Bezorging

De door u bestelde artikelen worden door GLS pakketdienst bij ons opgehaald en indien de bestelling is geplaatst en betaald voor 15.00 uur ontvangt u uw bestelling binnen uiterlijk 3 werkdagen (normaal gesproken wordt de bestelling die voor 15:00uur is besteld, de volgende dag bezorgd). Indien u niet thuis bent zal de pakketdienst het pakketje nogmaals de volgende dag aanbieden. Dit doet GLS tot 2 keer. Daarna wordt het pakketje teruggestuurd naar onze winkel en wordt er direct contact met u opgenomen voor een passende oplossing.

Bezorgkosten

De bezorgkosten bedragen €4,95 per paar. Deze kosten worden niet vergoed bij het retourneren van de door u opgestuurde schoenen. 

Zichttermijn

Tijdens de zichttermijn dient u zorgvuldig om te gaan met de schoenen. Indien u van uw herroeping recht gebruik maakt kunt u het bestelde met alle geleverde toebehoren in de originele verpakking aan ons te retourneren. Verschillen in aankoopbedrag tussen het teruggestuurde en opnieuw bestelde artikel zullen worden teruggestort of worden verrekend. Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na aankoop een materiaal of productiefout ontdekt. Wij raden u dan ook aan de geleverde schoenen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en indien nodig zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via webwinkel@wilmo.nl

Retourneren en ruilen nieuwe artikelen

U heeft een zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst van de door u bestelde schoenen. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen te retourneren. U mag het artikel zonder opgave van een reden retourneren/verzenden naar ons adres van Rat Verleghstraat 16, 4815 NZ Breda. De retourbon die meegezonden wordt met opgave van reden van retour zenden is voor ons echter een leidraad om de service nog meer te verbeteren.

Retourzendingen

Bij retourzendingen dient u de retourbon mee te sturen. Na ontvangst van de retourzending zal het bedrag van de door u geretourneerde schoenen binnen 30 dagen terug worden gestort op het rekeningnummer waar de schoenen ook mee betaald zijn. Hiervoor gebruiken wij het beveiligde betaalsysteem Omnikassa. Het kan dus zijn dat u een terugstorting op naam van ''Omnikassa'' krijgt.

Retourkosten

De retour verzendkosten komen voor uw eigen rekening. Het aankoopbedrag van de door u gekochte schoenen wordt binnen 10 werkdagen teruggestort. U kunt de schoenen inpakken met de meegestuurde retour zak. Wij adviseren u gebruik te maken van GLS. Aangezien GLS in de praktijk de betrouwbaarste en voordeligste service verleend. U kunt hier de GLS punten bekijken: https://www.gls-info.nl/Locator/Shop.

Disclaimer

In deze disclaimer wordt verstaan onder:

  •          De eigenaar: de eigenaar van de website;
  •          Gebruiken: alle denkbare handelingen;
  •          U: de bezoeker van de website;
  •          Content: alle in website aanwezige inhoud.

Het onderstaande is van toepassing op de pagina die u thans bekijkt. Door de pagina te gebruiken stemt u in met deze disclaimer.

De content is door de eigenaar met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch de eigenaar aanvaardt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van de getoonde.

De eigenaar is niet verantwoordelijk voor de content, op de aan deze website gekoppelde websites waarnaar wordt verwezen.

Ongeautoriseerd of oneigenlijk gebruik van de content of delen daarvan is inbreuk op de intellectuele rechten.

Toestemming tot het gebruik van de getoonde content of delen daarvan op publiekelijk toegankelijke plaatsen dient schriftelijk aan ons te worden verzocht.

 

Natuurlijk doen wij ons best om technische en/of typ fouten te voorkomen. Heeft u vragen of opmerkingen dan kunnen deze altijd via onze contact pagina stellen. Natuurlijk kunt u ons ook mailen op webwinkel@wilmo.nl. Dit wordt zeer op prijs gesteld.